Een hele drukke dag

26 november 2016 - Ho Chi Minh City, Vietnam

Donderdag 24 november. Dit betreft nog een verslag van deze dag, waarvan ik de foto's al verstuurd heb.' s Morgens een schitterende fietstocht gemaakt door de waterrijke omgeving van Hoi An. Aan het eind van de tocht teruggevaren met een boot. Samen geluncht en wat kregen we? Friet!!!!! Heerlijk na al die rijst. Ierdereen zat te smullen. Om half 2 hadden we een afspraak met de kleermaker om te passen samen met een aantal reisgenoten. Vervolgens programma ter vrije keuze. Wij hebben samen met 3 andere reisgenoten gekozen voor een massage. Zelfs Piet is meegewerkt en werd gemasseerd door een heel klein Vietnamees meisje. Veel gelachen. Om 4 uur moesten we terug zijn in het hotel om vervolgens met z'n tienen op kookles te gaan. Met de kokkin ( ze was maar een duim hoog) eerst naar de markt geweest om boodschappen. De kokkin ratelde aan een stuk door. Ze was niet te stoppen en begon liedjes te zingen, die wij ook kenden. Geweldig. Na het koken samen gegeten. Verslag van vrijdag en zaterdag komt op korte termijn. Gr. P & A

1. Marc en Marlies Rammant:
    26 november 2016
    Nou Piet kan jij koken 1e kerstdag....en Piet van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Plezier nog.
  2. Sonja de Mul:
    26 november 2016
    Lachen is gezond en een massage ook! Nogmaals gefeliciteerd Piet! Ik weet niet of je mijn mailtje hebt ontvangen!!!