Terugreis

5 december 2016 - Siem Reap, Cambodja

Maandag 5 december: We zijn nu op de hotelkamer,hebben ontbeten en gaan de koffers inpakken. Om 13.00 uur vertrekken we met de bus naar het vliegveld van Siem Reap, een reis van een half uur. Om 15.50 uur vliegen we 2.5 uur naar Singapore. Daar moeten we 5 uur wachten, maar dat is niet zo'n probleem. Singapore heeft namelijk een heel groot vliegveld, waar veel te zien is. Pas om 23.55 uur start onze vlucht van 13.00 uur naar Amsterdam. Om 07.45 uur hopen we daar te landen.

Conclusie: We hebben een schitterende reis gehad en heel veel gezien en gedaan met een leuke groep en een goede, Nederlands reisleider. Het was wel pittig, maar voor ons gelukkig geen probleem.

Bedankt voor jullie reacties naar aanleiding van ons reisverhalen.

Lieve groetjes, P & A

1. Mery:
    5 december 2016
    ik heb genoten van jullie verhalen en belevenissen in Vietnam, een geweldige reis lijkt mij.
    Jullie conditie is fantastisch, want het was steeds vroeg uit de veren, en op pad. Een goede thuisreis, en tot bels voor rest van jullie verhalen. liefs Mery
  2. M vd Staal:
    5 december 2016
    Een goede terugreis gewenst na een volgens mij prachtige vakantie te hebben gehad. Benieuwt naar jullie verhalen.
  3. Rita en Alf:
    5 december 2016
    Wat een geweldige reis hebben jullie gehad. Wij keken erg naar jullie verhalen uit en zijn nu benieuwd naar de gesproken versie. Indien mogelijk kijk nog eens even op de app.
    Goede reis terug en we zien jullie morgen.
  4. Marijke lauret:
    5 december 2016
    Goede reis terug gewenst ..alvast beetje bijkomen in het vliegtuig..
    genoten van jullie verslag...tot horens..
  5. Annie Vermeire:
    5 december 2016
    Wat een belevenissen !! Zo te zien een prachtige reis.
    Veilige reis naar huis en tot snel.
  6. Truus Joossen:
    5 december 2016
    Met veel plezier heb ik jullie verslag gelezen! Soms ook zeer herkenbaar. Zo jullie weten ga ik binnenkort ook weer op pad, daarna moeten we beslist bij een glaasjewijn onze belevenissen eens uitwisselen. Wens jullie een goede thuisreis!
  7. Robert en Elly Scheppers:
    5 december 2016
    Ook vanuit St.Kruis een hele goede terugreis gewenst. We vonden het elke keer weer erg leuk om jullie verslag te lezen en de mooie foto's te bekijken.
    Vele groetjes van Robert en Elly.
  8. Ton en Maria Bruin:
    5 december 2016
    Wij hebben genoten van de verhalen en de foto's. Dat wordt wennen voor jullie, straks weer slapen tot een uurtje of 7. Goede reis!
  9. Sonja de Mul:
    5 december 2016
    Wat een prachtige reis en bijzondere ervaringen! Een heel goede terugreis gewenst!!!