Laatste dag Vietnam

30 november 2016 - Phnom Phen City, Cambodja

Maandag 28 november: om 5.15 opgestaan!! Na het ontbijt te voet op pad naar een boot om de drijvende markt te bezoeken. Dat was ook wel heel bijzonder. De mensen konden dan vanaf hun eigen bootje hun inkopen doen bij de drijvende marktkramen op een andere boot. Daarna een lokale markt bezocht aan de wal. Wat we daar allemaal zagen is niet te omschrijven. Om half  geen op de bus gestapt naar de grensplaats Chau Doc. Aangekomen bij een prachtig hotel in klassieke Engelse stijl aan het water hebben we ons opgefrist en vervolgens weer op bootjes gestapt voor een bezoek aan een viskwekerij en een lokaal dorp. De mensen, die er wonen, waren islamitisch, dat maar een heel klein gedeelte van de bevolking is. Het was heel speciaal, dat wij daar mochten komen en bekijken hoe ze wonen. ' s Avonds weer heel gegeten in het restaurant van het hotel. Groetjes P& A

1. M vd Staal:
    30 november 2016
    Mooi om zo te volgen wat jullie allemaal beleven en Piet zit denk ik weer helemaal in zijn opstaanritme. Geniet ervan en groeten.
  2. Mery:
    30 november 2016
    Piet en Anita, wat is het toch een fantastische reis!
    Nog een weekje rondkijken in Cambodja. Het blijft bijzonder, geniet ervan.xx
  3. Rita en Alf:
    30 november 2016
    Die drijvende markt wel eens op tv gezien, maar zo bijzonder om dat in het echt eens te zien.